|
www.ahetawerna.fora.pl Dla studentów PUW Zarządzania e-learning
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dagmara
Administrator
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: www.smice.pl Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 1:29, 12 Lut 2010 Temat postu: Co każdy powinien zrobić w związku ze zmianą uczelni |
|
|
Dla jasności napisze punkt po punkcie
1. dokonać rejestracji on-line na stronie [link widoczny dla zalogowanych] (w miejscu gdzie jest pytanie który semestr studiujesz aktualnie wpisujemy semestr obecny przy czym informuje, to że ktoś zaliczył wszystko w zerówkach to nie znaczy ze jest na kolejnym semestrze, bo oficjalnych rejestracji na kolejny semestr jeszcze nie było, co niektórzy podali semestr na który się wybierają, ale zostało już to poprawione)
2. dokonać opłaty wpisowego do 15.02.2010 - kwota 70 zł, od 16 do 28.02.2010 140 zł
Uczelnia Łazarskiego
PKO BP XVI Oddział w Warszawie, ul. Wałbrzyska 11
nr rachunku 35 1020 1169 0000 8102 0011 1922
tytułem: R-EIZ-XXXX (numer ten każdy otrzymuje podczas potwierdzenia rejestracji mailem)
dowód wpłaty przesłać mailem na adres: [link widoczny dla zalogowanych] wpisując w temacie numer rekrutacyjny
WPLATA WPISOWEGO JEST POTWIERDZENIEM CHĘCI STUDIOWANIA
UCZELNIA ŁAZARSKI WYSTĄPI O DOKUMENTY TYLKO TYCH OSÓB KTÓRE WPŁACĄ WPISOWE
3. Wybrać specjalizacje i odesłać dwie propozycje na adres: [link widoczny dla zalogowanych]
Specjalizacje:
a. Organizacja i zarządzanie ( pod tę specjalizację wchodzi zarządzanie firmą)
b. Marketing i logistyka
c. Zarządzanie zasobami ludzkimi
4. Otrzymane oświadczenie mailem od Łazarskiego - gwarantujące nam wynegocjowane warunki finansowe - wypełnić, podpisać i odesłać pocztą tradycyjną na adres uczelni
Uczelnia Łazarskiego
ul. Świeradowska 43
02-662 Warszawa
Z dopiskiem: OŚWIADCZENIE
5. Pozostałe dokumenty pobierze od nas Łazarski w dniu 01.03.2010
6. NIE WIEM CO Z OBIEGÓWKĄ - na pewno musimy oddać legitymację, co wg mnie można wysłać pocztą listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, a resztę uważam, że dziekanat jest w stanie sam sprawdzić, ale nie wiem jak to załatwić, ja osobiście oddalam legitymację, na obiegówce napisałam, że oddaję w związku z likwidacja kierunku i że z niczego nie korzystałam i nie biegałam po działach finansowych ani bibliotece. Panie powiedziały, że skoro nie korzystałam, samo to zweryfikują.
7. Kiedy zaczniemy kolejny semestr dokładnie nie wiem, z waszych odpowiedzi na moje wcześniejsze pytanie wiele wskazuje, że będzie to 15.03.2010 ale z wcześniejszym dostępem do platformy.
8. Co do pozwu, jak przyjdzie pismo z Ministerstwa i kancelaria sie z nim zapozna powiem jak sprawa wygląda, teraz jedyne co moge powiedzieć, ci co będa chcieli brać w tym udział, powinni mieć umowę jaką podpisali z AHE oraz dowody wpłaty poniesionych kosztów i czekać na dalsze wskazówki.
9. Stan grup
II, III, IV (mowa o obecnych semestrach) mają ponad 100% a co niektórzy 200% frekwencję, zatem oni na 200% studiują na Łazarskim.
najtrudniejszą sytuację ma I i V semestr, ale trwają negocjacje i wiele wskazuje, że będziecie też studiować na razie potwierdzam na 99,9%
ale też wpłacajcie wpisowe bo ono jest warunkiem, że jesteście faktycznie zainteresowani studiowaniem, gdyby grupy miały nie powstać, zostanie wam ono zwrócone, ale nie zakładajcie że nie będziecie studiować na Łazarskim, teraz to jest już mało prawdopodobne
10. Stypendia - opisałam w oddzielnym poście. Będzie o nie ubiegać się jak już będziemy na Uczelni Łazarskiego
11. forma studiowania
Będzie taka sama jak na PUW. Zatem forum w dowolnym czasie uzupełniane ale zgodnie z harmonogram. zadania, projekty oddawane zgodnie z harmonogramem. Konsultacje w ustalonym wcześniej terminie. Będą 2 lub 3 zjazdy nieobowiązkowe podczas których będą zerówki. na sesje trzeba wstawić się osobiście. Będzie sesja poprawkowa, nie ma problemu aby była druga poprawkowa płatna. Zjazdy i sesje odbywać sie będa w trybie weekendowym przy czym piątek popołudnie nie jest weekendem
12. Różnice programowe
Ostatecznie zostaną ustalone gdy wpłyną dokumenty kto co zaliczył.
Dwie różnice mamy bezpłatnie. Najwięcej różnic będą miały sem od III w górę bo może po 3.
Oplata za różnice jest jednorazowa i obliczana wg czesnego i punktów.
tj. czesne wynosi za semestr 1710 zł, mamy do zdobycia 30 punktów, tzn ze 1 punkt kosztuje 1710/30 czyli 57 zł.
jeśli różnica jest przedmiot za 2 punkty to nasza różnica programowa kosztuje nas 114 zł, jeśli różnicą jest przedmiot za 6 punktó to kosztuje nas to 342 zł.
jeśli będą 3 różnice np 1 za 2 punkty, druga za 3 punkty, a trzecia za 6 punktów, nie wiem za którą będziemy płacić, ale myślę, ze to jest do negocjacji. Skoro poszli już i tak nam w wielu sytuacjach na rękę.
13. Uczelnia dostosowana jest dla osób niepełnosprawnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beata s
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: opole/dąbrowa górnicza Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 12:01, 12 Lut 2010 Temat postu: obiegówka |
|
|
męczy mnie ta obiegówka, legitymacje tak jak mówisz mogę wysłać im poleconym ale dla samej obiegówki mam znowu jechać do łodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar_rog
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 13:02, 12 Lut 2010 Temat postu: obiegówka |
|
|
Z może można odebrać/podpisać obiegówkę za kogoś? Z jakimś oświadczeniem albo coś... Ja mieszkam w Łodzi, więc jeśli ktoś nie może to może mogłabym pomóc jakoś. Bo sama będę jechała osobiście do szkoły. Tylko musimy się dowiedzieć co konkretnie trzeba mieć ze sobą, jakie formalności wcześniej załatwicć itd...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beata s
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: opole/dąbrowa górnicza Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 13:58, 12 Lut 2010 Temat postu: :) |
|
|
Wydrukowałam sobie obiegówkę ze strony PUW, i zastanawiam się czy nie wysłać im razem z legitymacją i prosić o zwrot, nie wiem jakąs koperte zwrotną ze znaczkiem dołączyć... A czy ktoś inny może ją odebrać też nie wiem. Byłoby dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar_rog
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 15:47, 12 Lut 2010 Temat postu: obiegówka |
|
|
zadzwoń do dziekanatu i zapytaj zanim wyslesz. moze bede mogla je odebrac np zbiorowa i Wam przekaze w warszawie juz czy jakos tak... tylko dowiedzcie sie czy mozna tak zalatwic i jak cos to mozna od razu wyslac z jakims oswiadczeniem ze ktos inny odbierze czy cos
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ala
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 18:32, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Beata mogłabyś napisać na forum, co odpowiedzą ci na to pytanie Panie z dziekanatu. Ja także chciałam załatwić to w ten sam sposób, czyli wysłać obiegówkę, wraz z legitymacją, gdyż nie jestem w stanie przylecieć do Polski tylko po to żeby odebrać ją osobiście.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beata
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: liverpool Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 19:42, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
dziewczyny! tu nie chodzi o 'osobisty odbior' a osobiste podbicie - w dziale finansowym i bibliotece (choc jak pisala Dagmara z tej ostatniej jesli sie nie korzystalo tez mozna to napisac i podpisac - ja podbilam, wszystko w 1 budynku, wiec daleko nie jest).
mysle, ze jedyne co mozecie zrobic, to wydrukowac obiegowke z pokoju studenta, napisac przy bibliotece, bibliotece pedagogicznej i akademiku 'nie korzystalam', podpisac sie przy kazdym z nich i wyslac obiegowke do marty.
marta poszlaby jedynie do dzialu finansowego i podbila wszystkie obiegowki, ktore by miala. tylko skontaktujcie sie z dzialem finansowym, czy jestescie na czysto, bo jak nie jestescie, to obiegowka nie bedzie podbita.
po podbiciu obiegowke zdaje sie w dziekanacie. to takie oswiadczenie, ze jestes 'czysty' wobec uczelni - nic, co nalezy do niej nie masz i z niczym nie zalegasz.
do tego oczywiscie legitymacja. legitymacja na pewno moze byc wyslana poczta, bo pani w dziekanacie sama mi to oferowala. do konca lutego!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Albrecht
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon 7:52, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Marta czy możesz przesłać na emaila adres, na który można wysłać obiegówkę? Z góry dziękuję za pomoc.
Piotr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr Albrecht
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Pon 13:26, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
W międzyczasie dostałem odpowiedź z dziekanatu PUW w sprawie obiegówki:
Kartę należy uzupełnić w następujący sposób: wypełnia Pan pozycję imię i nazwisko, nr indeksu, kierunek oraz pozycję 3 i 4 karty obiegowej, czyli Biblioteka Pedagogiczna i Dom Studenta AHE. W pozycjach tych może Pan dokonać następującej adnotacji „nie korzystałem” podpis studenta (np.
/nie korzystałem Piotr Albrecht). Oczywiście uwaga ta może tam zostać zamieszczona tylko wtedy, gdy jest ona zgodna z prawdą.W przeciwnym razie musi się tam znaleźć potwierdzenie z odpowiednich instytucji.
Jeśli chodzi o pozycję 1 i 2 to w Pana imieniu potwierdzenie na karcie zdobędzie pracownik dziekanatu.
Do karty obiegowej należy załączyć legitymację studencką i oba dokumenty wysłać na niżej podany adres.
ADRES:
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Dziekanat PUW
ul. Rewolucji 1905 roku nr 64
90-222 Łódź
Pozdrawiam
Piotr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dagmara
Administrator
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: www.smice.pl Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pon 19:26, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Po przeanalizowaniu mam propozycje, by zrobić to z datą 01.03.2010, o dokumenty sie nie martwmy że nie wydadzą Łazarskiemu, ponieważ jeśli nie wydadzą oryginałów z racji obiegówki to Łazarski poprosi o kopie, a pamiętajmy, że 01.03.2010 to dla nasz dobra data.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beti85
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pon 21:47, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Niestety ja i jeszcze kilka osób oddały już swoje obiegówki na ostatnich egzaminach, ale mam jeszcze nie uregulowane opłaty, więc chyba poczekam do końca lutego z tymi płatnościami, bo teoretycznie do tego dnia nie będą mogli jej przyjąć bo nie będzie podbita przez dział finansowy. , chyba?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dagmara
Administrator
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: www.smice.pl Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 9:23, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
dokładnie beti tak jak mówisz, tym bardziej nie wiem jak oni to robili ponieważ odbierali obiegówki bez podpisanego działy finansowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marta J.
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wiesbaden Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 10:26, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
no ja obiegówkę oddałam skutecznie, na ostatnich egzaminach (dostałam potwierdzenie z działu finansowego)
na szczęście nie mam tam żadnej adnotacji o rezygnacji czy likwidacji - no, przynajmniej ja czegoś takiego nie pisałam
mam nadzieję, że to nie przekreśla moich szans na rekompensatę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar_rog
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 10:52, 16 Lut 2010 Temat postu: co mamy zrobić |
|
|
Czyli jak na razie powinniśmy tylko zapłacić wpisowe, wybrać specjalizacje i odesłać oświadczenie tak? Bo już się pogubiłam troszkę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beata s
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: opole/dąbrowa górnicza Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 10:58, 16 Lut 2010 Temat postu: chyba |
|
|
ja w każdym bądź razie tyle zrobiłam, wysłałam jeszcze podanie o zaświadczenie o przebiegu studiów, zapłaciłam te 10 zl ( 2 lutego) ale jak na razie cisza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|