KrzysztofK
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:14, 16 Lut 2010 Temat postu: specjalizacja MARKETING I LOGISTYKA na Łazarskim |
|
|
MARKETING I LOGISTYKA
• e-marketing
• logistyka międzynarodowa
• PR
Absolwent tej specjalizacji zdobędzie kompleksową wiedzę dotyczącą współczesnych koncepcji i
narzędzi planowania oraz realizacji działań marketingowych i operacji logistycznych
przedsiębiorstwa, a więc praktycznej wiedzy o działań związanych z tworzeniem atrakcyjnej oferty
handlowej, oferowaniem i dostarczaniem dóbr i usług konsumentom oraz nabywcom
instytucjonalnym. W dziedzinie marketingu uzyska wiedzę i umiejętności praktyczne potrzebne do
prowadzenia badań rynku, kształtowania produktów zaspokajających potrzeby nabywców, ustalania
konkurencyjnych cen, prowadzenia negocjacji w biznesie, prowadzenia kampanii reklamowych i
innych działań promocyjnych, a także zarządzania marketingiem. W sferze logistyki student uzyska
wiedzę na temat operacji związanych z przepływem produktów w procesie zaopatrzenia
przedsiębiorstwa i dystrybucji oferowanych przez nie wyrobów. Absolwent będzie miał
specjalistyczną wiedzę na temat koncepcji, narzędzi i technik stosowanych w zakresie usług
transportowo-spedycyjnych, logistycznej obsługi klientów, zarządzania systemami logistycznymi.
Specjalność umożliwia przygotowanie do pracy w działach sprzedaży, m.in. na stanowiskach
specjalistów ds. marketingu, spedycji i transportu – w firmach produkcyjno-handlowych i
usługowych, a także do pracy na samodzielnych stanowiskach (w tym kierowniczych) w takich
firmach, jak agencje reklamy, agencje badań rynku, firmy transportowo- spedycyjne i logistyczne.
Przedmioty w ramach specjalizacji
• Plan marketingowy
• Marketing usług
• Marketing instytucjonalny
• Logistyka
• Logistyka zaopatrzenia
• Logistyka dystrybucji
• Komunikowanie w biznesie
• Marketing w małym przedsiębiorstwie
• Strategie public relations
• Marketing bezpośredni
• Psychologiczne podstawy badań marketingowych
• Psychologia marketingu
Tylko u nas! ścieżka e–marketing!
Strategie i cele aktywności e-marketingowej
Technologie, zasady budowy optymalnych instrumentów w internecie
E-reklama, jak działa reklama online, typy reklam, zakup mediów
E-PR, strategie, narzędzia, buzz communication, marketing w wyszukiwarkach, targetowanie
reklamy w wyszukiwarkach, pozycjonowanie, linki sponsorowane, strategia słów kluczowych,
optymalizacja strony docelowej, analiza efektów na podstawie Google Analytics
dBase marketing, budowa jakościowych baz danych, marketing relacji, skuteczne działania w
sieci, filtry antyspamowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|